Nr4

Data gedreven, merk- en modebewust adverteren

Wie is Nr 4?

In Vlaanderen is Nr4 dé referentie voor dames met een maatje meer. Elke mode- en merkbewuste vrouw met maatje 44 t.e.m. 54 kan in één van de 8 stijlvolle winkels terecht voor kleding en accessoires.

Vraag van de klant?

Nr4 wenste haar online vindbaarheid en aanwezigheid te verhogen door middel van gerichte online marketing acties. Hierbij zocht Nr4 een betrouwbare partner om haar Google Ads en Facebook advertenties te beheren.

Ons doel?
De juiste doelgroep bereiken met aantrekkelijke advertenties, tegen de beste prijs.

STRAK Case nr4 onlinemarketing

Wat heeft STRAK verwezenlijkt?

We startten dit online marketing traject met een grondige analyse van zowel het bedrijf als haar doelgroep. Met de verworven inzichten en data gingen we aan de slag om een online strategie neer te pennen die voldeed aan de behoeften van Nr4 én haar doelgroep.

Met deze strategie legden we de basis, om volgens de regels van de kunst het Google ads account van Nr4 in te richten. Daarna plaatsten we Google Search campagnes live. Hierbij werden relevante zoekwoorden gekoppeld aan aantrekkelijke advertenties én de juiste landingspagina’s. Via een remarketingcampagne blijven we advertenties tonen die eerder al interesse toonden in Nr4.

Naast de Google Ads zetten we ook maandelijks Facebook advertenties in. Dit om de shopping nood/behoefte/wens aan te wakkeren om te winkelen bij een van de acht vestigingen. Door ons te baseren op data kunnen we door middel van aantrekkelijke advertenties de juiste doelgroep aanspreken en heel wat conversies genereren.

Uiteraard volgen we voor Nr4  ook de Google Mijn Bedrijf listings op (Google My Business) zodat de winkels ook online optimaal te vinden zijn.

Advertentie Facebook - slideshow - promotie Waregem
Advertentie Facebook Ad - collectie - soldenperiode
Advertentie Facebook Ad nr4- video - soldenperiode

Eindresultaat?

Door een continue optimalisatie van het bestaande Google Ads account en het inzetten van gerichte Facebook ads door onze vrienden van Studio Beluga, genereren we iedere maand een grote stijging in het aantal relevante klikken. Deze klikken leiden uiteindelijk tot converterende klanten, dit niet enkel in de webshop, maar ook in de fysieke winkels. De sterkte van een goede mix tussen digitaal en traditioneel laat zich hier kennen.