Gezond is een 360° health brand en bekleedt daarmee een unieke positie in Vlaanderen en België. Gezondheid is een thema dat erg leeft in de huidige samenleving. Daar sluit het merk Gezond zich perfect bij aan, door te richten tot iedereen die geïnteresseerd is in gezondheid en vooral kennis wil opdoen. Over diverse topics heen verspreidt het kwalitatieve en vernieuwende informatie zoals gezond nieuws, lichamelijke en mentale gezondheid, seks en relaties, gezonde voeding, beauty en advies.

De content van Gezond wordt al jarenlang gedeeld via de website Gezond.be, nieuwsbrief, podcast en sociale mediakanalen. Om nóg beter in te spelen op de markt, lanceerde het in april 2020 ook het tijdschrift Gezond. Deze fysieke drager heeft intussen al meer dan 25.000 trouwe lezers.
Als je Gezond leest, krijg je een hele brok informatie die onmiddellijk in je leven toepasbaar is. Gezond wil de referentie zijn op gebied van preventieve geneeskunde voor je mentale en lichamelijke gezondheid.
Je merkt snel dat Gezond continu evolueert: Nieuwe ideeën. Nieuwe content. Nieuwe platformen. Nieuwe ambities. Natuurlijk moet dan ook je visuele identiteit mee evolueren. Zeker bij een fysieke, tastbare uiting van je merk.










Rebranding over de hele lijn
Momenteel werkt STRAK ook aan een nieuwe website voor het merk Gezond, hun meest belangrijke platform.
De vernieuwing sluit aan bij de nieuwe visuele stijl van het magazine. Zo brengen we ook de uniformiteit tussen de online en offline informatiedragers..


Kan jouw design een boost gebruiken?
- Benieuwd met welke andere merken en ondernemingen we samenwerken? Neem dan zeker eens een kijkje naar onze andere cases!
- Interesse in een samenwerking of een andere vraag? Laat dan via onderstaand formulier een berichtje na.