
Het doel van dit project
De klant wou een nieuwe website waar het aanbod, het verhaal en de waarden en normen beter naar voor kwam. Naast een betere propositie was het ook belangrijk om volgens specifieke regio’s goed te scoren binnen Google. Dus zo wel de content, de UX, het webdesign moet zowel esthetische als SEO-technisch op punt gezet worden. Wij legden de focus op de UX, het webdesign en de functionaliteiten binnen de WordPress website. De content zelf werd voorzien door de bestaande partner, Bullet point.



Webdesign & UX in functie van aanbod en leads
Dekeyser heeft veel verschillende locaties en de uitdaging was hoe we de bezoekers uit die regio’s de interessantste informatie zonder kliks konden aanreiken. De diensten die Dekyerser aanbiedt hangen veelal af van enige urgentie dus het etaleren van de telefoonnummers per regio was daarbij heel belangrijk.
Een duidelijk overzicht van het aanbod hebben we voorzien ahv een uitgebreide dropdown menu in de hoofdnavigatie en enkele beknopte overzicht cards die we doorheen de site op de juiste plaats etaleren. Er is eveneens steeds een mogelijkheid om te switchen tussen het professioneel en het particuliere aanbod. Een breadcrumb zorgt er voor dat je steeds gemakkelijk je weg terug vindt.

Ook nood aan een wervend webdesign om je business een boost te geven?
- Interesse om samen een traject uit te bouwen voor je nieuwe website? Contacteer ons via onderstaand formulier.
- Benieuwd met welke andere merken en ondernemingen we samenwerken? Neem dan zeker eens een kijkje naar onze cases!