Wie is Bective?
Bective is een Londense vastgoedmakelaar met een online tool voor taxaties van onroerend goed. Die schatting gebeurt eerst online op de website, waarna een afspraak met een makelaar gemaakt kan worden. Eens geschat, gaat Bective op zoek naar geschikte kopers of huurders.

Vraag van de klant?
Bective Leslie Marsh werd herdoopt tot simpelweg Bective, en de hele wereld mocht dat weten! De naamsverandering ging gepaard met een complete rebranding én een volledig nieuwe website.

Wat heeft STRAK verwezenlijkt?
Al zeggen we ’t zelf – de website werd een pareltje, met code geschreven op maat van de klant en visuals om je vingers bij af te likken.
Development van de website was volledig gebaseerd op de specifieke noden van de klant.
- Voor de front-end werd een REACT javascript framework gebruikt. Verschillende integraties zorgen voor een vlot gebruik van de website (o.a. een Google Maps integratie voor het lokaliseren van de panden op een kaartje) en de volledige customised blokken van WordPress zorgen voor een strakke lay-out.
- Ook in de back-end werden handige property software en integraties gebruikt. Zo kunnen panden zeer makkelijk ingeladen worden en worden gegenereerde leads en conversies automatisch doorgestuurd naar het kantoor… De droom van elke makelaar, niet?
- Tenslotte gebeurt dit allemaal met een server op maat, volledig gehost bij ons.


Voor de rebranding was Bective op zoek naar ‘Soulfulness’: Community Spirit en Lifestyle waren kernelementen, maar tegelijk wilden ze de prestige van het bestaande merk behouden.
STRAK bezorgde de klant een style guide met verschillende voorstellen: Prikkelende combinaties van kleuren & fonts die zorgden voor de gevraagde combinatie van heritage & tradition. Die combinaties worden ook gebruikt op de website, waar een vrij strak logo vergezeld wordt van meer speelse elementen, zoals de wapperende bladeren.
De rebranding werd doorgetrokken op alle communicatiedragers van Bective: Van de social media, e-mail signatures, brochures en business cards, tot online banners, powerpoint-templates, de televisieschermen die omhoog hangen op kantoor en zelfs de terms & conditions.



Menselijk, vernieuwend,
maar ook niet te sterk
brekend met traditie.
___
Eindresultaat?
Een indrukwekkende, snelle en intuïtieve website!
Door de rebranding en het persoonlijke design krijgt de website een eigen look and feel en is het niet ‘zomaar’ een van vele websites in de sector. Dankzij de nieuwe, maar prestigieuze identiteit wordt de naam Bective versterkt en de herkenbaarheid vergroot.
Is jouw nieuwsgierigheid gewekt? Klik gerust zelf eens rond op bective.co.uk.
