Blog

Dit was WebTomorrow 2017!

Op 8 en 9 juni vond in Flanders Expo Gent het event WebTomorrow 2017 plaats. WebTomorrow gaat over ‘ the digital impact’ op vier vlakken: marketing, entrepreneurship, society en disruption. Tijdens deze twee dagen telde het event meer dan 1000 bezoekers. Wij waren bij de gelukkigen.

Talking Heads was samen met partner Wyz te vinden bij booth 64. Net als alle andere standhouders en bezoekers zijn we van mening dat de sfeer er zeer goed in zat! Wij waren voornamelijk te vinden buiten de spreker ‘villages’ en hebben aldaar een aantal zeer interessante ontmoetingen gehad. Binnenkort delen we hier meer over.

Wat zijn de belangrijkste learnings van het event?
Voor diegenen die niet aanwezig konden zijn bij de sessies…volgens Bloovi zijn dit de 7 belangrijkste learnings die tijdens de conferentie aan bod zijn gekomen:

1. Personalisatie is passé, personificatie is de ‘next big thing’ (Jeremy Waite)
2. Het zijn niet de overheden die de wereldproblemen gaan oplossen, maar wel de ondernemers (Naveen Jain)
3. Marketing doorheen generaties: inspire, trigger, engage (Bert Hendrickx)
4. Vertrouwen van de klant kan je enkel verdienen door volledig te vatten wat die precies nodig heeft (Tamara Lohan)
5. Je hoeft niet het vertrouwen van elke klant winnen, enkel de juiste (Gerry McGovern)
6. Archaïsche top-downmanagementsystemen is geen noodzaak om een succesvol bedrijf uit te bouwen (Allard Droste)
7. Waarom het basisinkomen niet zomaar een ideetje is, maar een must wordt in de toekomst (Rutger Bregman)

Doe er je voordeel mee!

Bron: Bloovi